PORTFOLIO

12

projekt wizytówki

PROJEKT WIZYTÓWKI – IDENTYFIKACJA WIZUALNA FRYZJERKI / KOLORYSTKI

 

 

NATULA to mała, nowo powstała marka odzieżowa z pięknym przesłaniem. Stawia na naturę. Klasyczne, ponadczasowe kroje, szlachetne naturalne materiały z certyfikowanych źródeł – na przykład starannie wyselekcjonowany len. Produkty, które nigdy nie wychodzą z mody, są proste, eleganckie, bardzo kobiece.

 

Jak opowiada o marce jej twórczyni – Natalia

 

to mój cichy protest przeciw fast fashion, masowej produkcji, bylejakości oferowanych nam produktów

IDENTYFIKACJA WIZUALNA MARKI – MOODBOARD:

Identyfikacja wizualna marki „NATULA” jest oparta na klasyce. logo jest proste, występuje w trzech wariantach- z ręcznie malowanym sygnetem lub jego uproszczoną graficzną formą.

Font logotypu został stworzony specjalnie na potrzeby marki. Uproszczony, zaokrąglony symbolizuje jednocześnie elegancję jak i prostotę. Nazwa marki jest genialnym połączeniem imienia właścicielki i słowa „natura” – do której w swoich projektach i filozofii odnosi się firma.

Idealnie pasuje do niego podobnie zaokrąglony prosty font Quicksand oraz bardziej elegancki, szeryfowy, Merriweather,

Zastosowane zgaszone kolory to ukłon w stronę Matki Ziemi oraz odcieni lnu, z którego powstaną produkty tworzone przez Natalię.

 

projekt wizytówki

Dodaj komentarz